2017. július 5., szerda

A spirituális tudományért hozott áldozat



- Nem értem, mit vagy úgy kiakadva.
- Már hogy ne lennék kiakadva!
- Hisz ez a te világod tükre.
- Jó, akkor bontsuk ki ezt egy kicsit. Azt mondod, a spirituális tudomány érdekében nem nagy áldozat, amit hozok.
- Ha a tudomány szintjét nézzük, nem annyira. De ha a te személyes áldozatodat, akkor tényleg juthatunk más felismerésre.
- Na és hogy akarjátok nekem ezt kompenzálni?
- Mindenképpen kitüntetünk utána és megveregetjük a válladat, hogy "ez szép volt, öreg".
- Kompenzáció fogalma alatt nem egészen ez értendő.
- Miért? A közösségünk hálája és köszönete nem elég neked?
- Háláért és köszönetért csináljam ezt végig?
- Dehogy! Azt az ezoterikus tudományért.
- Van ilyen?
- Állítólag. Maga az ezotéria mindig rejtőzködik, úgyhogy nagy fába vágja a fejszéjét az, aki ilyesmivel próbálkozik. Ezért lengi külön nagy tisztelet azokat, akik ilyen programokba tesztalanyoknak jelentkeznek, mint téged.
- Várj, az én világomban erre azt mondanák, hogy hülye.
- Igen, hallottunk erről, hogy minél közelebb hozzátok a tudatotokat, annál őrültebbnek látnak titeket a többiek. De hidd el, nem kívánhatsz többet az angyalkák szereteténél. Ja és nem ajánlatos megsérteni őket, mert akkor közel sem olyan aranyosak, viszont akkor is cukin néznek ki.
- Amikor ide tesztalanynak jelentkeztem, nekem nem ezt mondták.
- Mit mondtak?
- Hogy ez egy egyedülálló lehetőség, hogy kipróbáljam magam.
- Eddig stimmel.
- Hogy a feladat nem hétköznapi...
- Eddig is stimmel.
- Olyan különleges feladat lesz, amire csak egy elitcsapat képes.
- Eddig is stimm.
- Elmondanád, hogy mi is ez a spirituális tudomány és mi nekünk ebben a szerepünk?
- Épp most végzünk laborkísérleteket az emberek túlélési ösztönének fejlesztésére és folyamatos igényünk is van a tesztalanyokra. Nagyon örülök, hogy ez az új marketingvállalkozás vette át az eddigi feladatokat, végre ismét megélénkül a kutatás.
- De miért nem azokkal csináljátok, akik ezt tényleg teszik?
- Amikor egy étteremben élvezettel beleharapsz egy húsdarabba, akkor tettestárs is leszel azonnal a szakács bűneiben.
- Komolyan így gondolkodnak?
- Igen, ha nem lenne az ÉlményPark, már rég végetek lenne.
- Ez az ÉlményPark hogy épült ki?
- Sok tesztalanynak a spirituális tudományért tett áldozatával.
- Te mit csináltál ebben?
- Egy nélkülözhetetlen dolgot. Én voltam a munkaszervező.
- Hogyan szervezted?
- Sajátos stílusban. Mivel csak a minőségre koncentrálok, nálam lelkesen halad előre a munka, míg a többi helyen lázadoznak.
- Mi motiválja őket?
- A jól felfogott érdek.
- Ki lehet jönni ebből a tesztalanyságból?
- Látod, ha ezzel a kérdéssel kezded, mindezt megúszod. Mindenki tesztalanyként kezdi, aki bármilyen komolyabb szerepet akar az ÉlményParkban. Én is voltam, azaz magamon próbáltam ki dolgokat. Akkor én voltam rá a legalkalmasabb és legrátermettebb, ám mára sokat változott a világ.